19/12/12

Εργασία για αναψυκτικά


Η εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος Τεχνικές Επικοινωνίας του μεταπτυχιακού προγράμματος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών “Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες”. Στόχος της εργασίας είναι η ανάλυση διαφημίσεων του κλάδου των αναψυκτικών με τη μεθοδολογία της σημειωτικής ανάλυσης.
Για τον σκοπό αυτό έχουν επιλεγεί έξι διαφορετικές διαφημίσεις από τις ακόλουθες εταιρείες :

Pepsi - Αικατερίνη Ισιδώρα
Sprite - Δεληδήμου Βασιλική
Lipton Ice Tea - Ευσταθίου Χριστίνα
Gatorade - Πέτρου Κωνσταντίνος
Perrier - Σιάγκα Χρύσα
Coca Cola - Χειμώνα Χαρά

Οι διαφημίσεις μας απευθύνονται ως επί το πλείστον σε διαφορετικό κοινό. Γι’ αυτό το λόγο κάθε εταιρία χρησιμοποιεί διαφορετικές τεχνικές προσέγγισης του εκάστοτε τμήματος αγοράς. Η σπουδαιότητα της σημειωτικής ανάλυσης αντανακλάται στα συμπεράσματα που προέκυψαν από την ανάλυση των διαφημίσεων.
Καθεμία από τις διαφημίσεις αναλύθηκε και επιλέχθηκε σε ατομικό επίπεδο αλλά η εργασία στο σύνολο της αποτελεί ομαδική δουλειά. Αυτό επιτεύχθηκε χάρη στην εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων, προτάσεων και διορθώσεων για κάθε ανάλυση, μεταξύ των μελών της ομάδας.

-------------------------------------------------------------
Για να δειτε την εργασία, ώστε να την σχολιάσετε, επισκεφθειτε την περιοχή του μαθήματος στο eClass. Θα την βρείτε στα Εγγραφα στο ντοσιέ Εργασιες 2012.

Δεν υπάρχουν σχόλια: