19/12/12

Εργασία για έπιπλα


Η εργασία αφορά είναι τη σημειωτική ανάλυση επτά(7) έντυπων διαφημίσεων από το χώρο των επίπλων, με τη χρήση κειμένου. Κάθε μία από τις παρακάτω διαφημίσεις στοχεύει να προσελκύσει τον καταναλωτή μέσω διαφορετικών προσεγγίσεων. Συγκεκριμένα, αναλύθηκαν οι διαφημίσεις των εξής προϊόντων:

Καρέκλα της εταιρείας D.O.M.A.I.N Furniture - συνδέοντας ένα ποιοτικό έπιπλο με την ποιότητα του βιολιού.
Καναπές της εταιρείας Ligne Roset - συνδέοντας το έπιπλο με την καλαισθησία και τον μοντέρνο σχεδιασμό ,με την χρήση γυναικείου μοντέλου.
Καναπές της εταιρείας NEOSET – συνδέοντας το έπιπλο με το πρόσωπο αυθεντία, η οποία εγγυάται την ποιότητα και το στυλ του επίπλου.
Βιβλιοθήκη της εταιρείας Roche Bobois – ενημερώνοντας περισσότερο για τον μοντέρνο σχεδιασμό του επίπλου παρά για την χρηστικότητα του επίπλου.
Κρεβάτι της εταιρείας City-Furniture – συνδέοντας το έπιπλο με την καλαισθησία του χώρου στον οποίο βρίσκεται, παρομοιάζοντας το με γυναικείο καλλυντικό.
Καναπές της εταιρείας ALTO – συνδέοντας το έπιπλο με μια ιδιαίτερα αγαπητή ράτσα σκύλου, επιθυμώντας να ευαισθητοποιήσει τους θεατές.
Συρταριέρα της εταιρείας IKEA – συνδέοντας την εταιρία με τα καθημερινά προβλήματα διαρρύθμισης του χώρου και την τακτοποίηση τους, με την χρήση ενός τέρατος.

Οι ενότητες που περιέχει κάθε ανάλυση είναι μία σύντομη περιγραφή της διαφήμισης, την σημειωτική της ανάλυση, την πλαισίωση νοήματος, τα σημαίνοντα και τα σημαινόμενα, τον τρόπο δημιουργίας του νοήματος, τις οπτικές και τις κειμενικές δομές, τους κώδικες και τέλος, τους στόχους της.
-----------------------------------------------------------------
Για να δειτε την εργασία, ώστε να την σχολιάσετε, επισκεφθειτε την περιοχή του μαθήματος στο eClass. Θα την βρείτε στα Εγγραφα στο ντοσιέ Εργασιες 2012.

Δεν υπάρχουν σχόλια: